loading...
بچه های جمله های شیطون
شیطونه بازدید : 5 چهارشنبه 25 تیر 1393 نظرات (0)

بابای دوستم مرده بود یه عکس بردیم بدیم که اعلامیه چاپ کنن. بارو عکسو دیده میگه مرده؟ گفتم پَــ نَــ پـَـ خوب عکسشو نگاه کن ببین میشناسیش، فراریه، خودشو زده به موش مردگی


^^^^^^^^

دارم ماشینمو میشورم، دوستم میاد میگه: داری ماشین میشوری؟ گفتم پَــ نَــ پـَـ دارم آبیاریش میکنم بلکه رشد کنه بشه کامیون


^^^^^^^^

به بابام میگم موجودی حسابت چهقدره؟

میگه: پول میخوای؟

پَــ نَــ پـَـ میخوام ببینم چهقدر دیگه با بیل گیتس فاصله داریم!!!!


^^^^^^^^

ادامه در ادامه ی مطالب


عاقد سرسفره عقد: عروس خانم وکیلم؟

پَــ نَــ پـَـ دکتری! دعوتت کردیم سطح علمی محلس بره بالا!!!!


^^^^^^^^

در جنگ با امام حسین عمر بن سعد فریاد زد؛ اهل شام هستید/ جنتی پاسخ داد پَــ نَــ پـَـ رژیم داریم فقط سالاد میخوریم


^^^^^^^^

رفتم سم بخرم واسه سوسک.

یارو میگه میخواین سریع بمیره؟!

تو دلم میگم پَــ نَــ پـَـ میخوام شکنجش کنم ازش اعتراف بگیرم!!


^^^^^^^^

روی نیمکت توی پارک، روزنامه دستمه... اومده میگه ... روزنامه میخونی؟ میگم پَــ نَــ پـَـ سبزی خریدم نمیدونم لای کدوم صفحه گذاشتم


^^^^^^^^


عکس برادر زاده هامو نشون دوستم دادم با مامانشون.

برگشته میگه اِ داداشت زنم داره؟

پَــ نَــ پـَـ اینا رو تو قرعه کشی بانک برنده شده


^^^^^^^^

دم تلفن همگانی به یارو میگم: میشه بدی منم یه زنگ بزنم؟

میگه: کارت تلفونو؟

پَــ نَــ پـَـ شماره اونی که باهاش حرف میزدیو


^^^^^^^^

با بابام رفیتم بنگاه میگم: آقا مزرعه دارین؟

میگه میخواین بخرین؟

بابا گفت: نه ما مترسکیم اومدیم دنبال کار...!


^^^^^^^^

به بابام میگم نونوایی قیامت بود

میگه: یعنی شلوغ بود

گفتم : پَــ نَــ پـَـ گناهکارا رو مینداختن تو تنور؛ به نیکو کارا نون مجانی میدادن!


^^^^^^^^

دارم تاریخ تولید و انقضای تن ماهی رو نگاه میکنم، صاحب مغازه میگه: میخوای ببینی فاسد نشده باشه؟

میگم : پَــ نَــ پـَـمیخوام ببینم تاریخ تولدش کیه تا واسه تولدش آکواریوم بزرگتر بخرم!


^^^^^^^


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
بچه های شیطون جمله های قشنگی رو برای شما آماده کردن که لذت ببرید امیدوارم با نظارتتون ما رو همراهی کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 52
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 52
  • بازدید ماه : 52
  • بازدید سال : 55
  • بازدید کلی : 5,187
  • کدهای اختصاصی
    بچه های شیطون جمله های قشنگی رو برای شما آماده کردن که لذت ببرید امیدوارم با نظارتتون ما رو همراهی کنید